Agence BCGE Ile Quai de l'Ile 17, 1204 Genève, Schweiz

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Eigenschaften

  • Rollstuhlgerechter Parkplatz
  • Rollstuhlgerechter Eingang




Empfohlene Bewertungen

Squid -OwO
21.11.2023
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Pour changer les anciens billets :du lundi au vendredi de 9h30 à 11h30 et de 14h à 15h, 1er étage guichet 2. Guichetière très agréable
Eva L
19.11.2023
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Aujourd'hui 8 avril 2021, il est 12h15 lorsque j'arrive au niveau du guichet pour retiré de l'argent on es accueilli par un être humain qui ne sais dire bonjour ni au revoir on vois le niveau de cette banque. Niveau politesse c'est zéro pour ce monsieur ! Dommage car l'accueille dans une banque est le important !!
Giorgio
03.11.2023
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D’après les notes et commentaires, je ne suis apparemment pas le seul à avoir été très mal reçu.08.08.2023Rien à dire sur le guichet de l'entrée, cependant les deux conseillers" qui m'ont reçu avaient une attitude déplorable et non professionnelle (la BCGE étant un établissement BANCAIRE).Lorsque je patientais dans la salle d’attente (porte non fermée)
Giuliano Nicolás Scocozza
01.11.2023
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Meh, it looks like one of those places where the bad guys hide.
Lau Pau Et
23.10.2023
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The online part of this bank is not reliable and does not function well. The moment I can I will leave this bank and never return. Definitely an institution that wants to take your money but not provide you with any useful service.
Catherine Deletra
04.10.2023
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Pour la modeste somme de 210.-- CHF d'anciens billets à changer, un service vraiment formidable: au téléphone déjà, information de l'horaire et du fonctionnement; sur place, un accueil chaleureux et professionnel. Une attention personnalisée au fait que je me déplace depuis un autre canton, et une gentillesse, bref, un excellent service. Une grande banque qui sait être à l'écoute des petits" clients... alors même que je n'étais même pas cliente chez eux. Merci beaucoup pour l'accueil et pour le service !"
Stefano Trentadue
08.09.2023
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Terrible. Assistance = 0
Judith Kallenberg
02.09.2023
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I am extremely unsatisfied with the service of BCGE. My contact person is incredibly uncommunicative, I have to beg for a response. I would not recommend banking here.
Devi Kalaidis
28.08.2023
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On 22.11.22 I deposit some cash using the Bancomat in Bel Air.There was a malfunction of the machine and therefore having reported so many times to the bank staff, both via telephone and emails, BCGE has not credited my account with the transaction.On 23.11.22 I called the Swiss Banking Ombudsman and was adviced to lodge a formal complaint to the personnel in charge.So I called the BCGE again I was Richard Hillet (the Bank Manager)'s email address, which is in-correct email address.I then went to the bank and a Mr Huisser gave me a Mr Schwapp's email address, apparently he is the (actual) Bank Manager. But I received an automated response to say that Mr Schwapp is absent!On 29.11.22, it will be the Anniversary of 1 week, since the cash was deposited into the Bancomat.By the way, on 23.11.22 when I made a call to Mr Zegeye, the Relationship Manager, I then learnt that he had left BCGE! But BCGE never informed me about his departure nor did they appoint a new one.A Mr Biderbost who took my call, voluntarily offered to be my new Relationship Manager, informed me that within 48 hours the external company will check the Bancomat.The next day, on 24.11.22 I received Mr Biderbost's business card in the post, with a note ' I am staying at your disposal'. But on Monday 28.11.22 when I wrote an email to him, the automated response stated that he's away till 30.11.22!In the meantime, no transaction in my account and no concrete answer from BCGE!Is my case being treated as an ignorance or negligence from BCGE staff at Quai de l'Ile 17, 1204 Genève?Let's see how many more days or weeks it will take BCGE to trace my Cash Deposit!

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